Förslag på refräng?

Du har älskarinnor i världens alla länder
Du har älskar på hotellrum och på heta, vita stränder
Du drar från stad till stad och bockar av dem en i sänder
men du flyr när dagen gryr och lika fort som vinden vänder
Men du flyr när dagen gryr och lika fort som vinden vänder

Du sjunger dina sånger, jag har lärt mig hur dom låter
du flörtar med din poesi, förför med anekdoter
När bruden plötsligt sticker står alltid tusen åter
som väntar på dig, saknar dig, tar hand om och förlåter
Som väntar på dig, saknar dig, tar hand om och förlåter

Du ringer till mig mitt i natten från en stökig bar
och säger: du, jag älskar dig, du är så underbar!
kom ner till mig på puben, vi kan festa några dar.
Men när jag kommer ner på stan, då är du inte kvar
Men när jag kommer ner på stan, då är du inte kvar

Du sitter full och flinar i min höghuslägenhet
och sjunger dina sånger, du tror du är poet
Jag säger att jag älskar dig, du säger att du vet
sen spyr du vin och baileys över min strukturtapet
Sen spyr du vin och baileys över min stukturtapet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar